Orbanleaks: mit lép majd a 888.hu?


Engedjük el egy pillanatra a politikai blöff fogalmát és játszunk el a gondolattal, lesz olyan bizonyíték, ami cáfolhatatlanul bemutatja Orbán Viktor nemzetárulását. Elég lesz-e ez a köd felemelkedéséhez, vagy a hit kérdésből megélhetési kérdés válik?

Az orbáni rendszerre nagyon sokan tették fel az életük. Politikusok, vállalkozók, média személyiségek, újságírók. Nem lehet kétségbe vonni, hogy sokan csak érdekből, pénzért álltak be a sorba, de nem elhanyagolható azoknak a száma, akik meggyőződésből, valódi hittel álltak bele a cinizmusba hajló kádárista rendszer felépítésének ügyébe.

Neked nyolc?

A Momentumos origó betörés egyik valódi kérdése az, hogy ha szembesítik az elkövetőket tetteikkel, megváltozhat-e a posztkommunista rendszer csak azért, mert a végrehajtók szembe mennek a parancsokkal.

Azok akik (gondosan titkolva) csak pénzért NEReskednek valószínűleg pontosan tudják, hogy nemzetellenes cselekedetet hajtanak végre, de a „minden mindegy” vagy a „magyarok birkák és nem érdemelnek mást” logika mentén felmentést adnak maguknak. A magyargyűlölő Fideszesekkel nincs mit és nem is lehet mit kezdeni.

Sokkal érdekesebbek azok az elkövetők, akiket sikerült behülyíteni és meggyőződésből tolják az Orbán család bankszámláját az egekbe. Ők ugyanis azok, akik ezer örömmel pótolják a meghasonlót kovácsandrásokat, ők azok gond nélkül odaülnek bármelyik laptop elé és folytatják a nemzet rombolást.

Az orbáni rendszer legnagyobb fegyverténye az, hogy normális, becsületes embereket formált át agyatlan, a jövővel nem foglalkozó cinikus zombikká. Ép ésszel nehéz felfogni, hogy húsz-harminc éves emberek hogyan tehetik fel a jövőjüket egyetlen emberre. Pedig minden elmúlik egyszer, Orbán Viktor is.

Ebben a tekintetben a legérdekesebb csapat a 888.hu szerkesztősége

A 888 önmagában is egy furcsa, kifacsart logikával létrehozott jelenség. Liberális stílusban írnak, a liberális olvasókat megcélozva. Gyakran olyan témáknak is helyet adnak, amikről a hazugsággyár más sejtjei nem publikálnak.

G. Fodor Gábor nyilvánvalóan olyan szerkesztőséget épített fel, amiben a megfelelési kényszer az elsődleges motiváció. Ez a megfelelési kényszer a „férfias” proletárok összenevetése az „urakkal” akik mind pénzügyileg, mind pedig társadalmilag is felettük állnak.

A rendszert támogató újságírók nem tudnak hatalmas vagyont építeni. Az átlagnál biztosan jobban megfizetik a hűségük (nettó 600.000 - 800.000 Forint), de ebből nem lehet egy életre megalapozni egy egzisztenciát. Az igaz, hogy mindig szükség lesz bértollnokokra, de ha a Fidesz erős emberei menthetetlennek érzik Orbánt, akkor pillanatok alatt feláldozzák Viktort.

A 888 szerkesztősége pedig azon a szinten van, ahol nincs vészkijárat. Nincs hova menekülni és egy ilyen szituációban a valóság tagadása és a finkelsteini mantra, „az lesz igaz, amit sokan szajkóznak” hatástalan lesz a népharag előtt.

Minden vicc egy poénnal ér véget

A 888.hu egy „vicces” heccportál. Története azonban emberi tragédiák sorával zárulhat. A torz, finkelsteni világképhez láncolt újságírók sorsa a következő rendszerben nem alakulhat túl jól. Habonyhoz, Rogánhoz, Varga Mihályhoz, Pintér Sándorhoz hasonlóan könnyen válhatnak áldozati báránnyá és a bosszúért lihegő köznépnek nagyon is jól jönnek majd azok a vallomások, amiket a rendszer működtetői egymásra tesznek.

És itt el is érkeztünk ahhoz a ponthoz, ami a legfontosabb kérdés.

A történelem bírái előtt kinek lesz gerince? A megbukott Orbán örökségét nem fogja senki tovább vinni. A NER egy olyan franchise, ami csak egyetlen emberrel működőképes. Ha ez az ember eltűnik a történelem pöcegödrében az apródjaival mi történik majd?

Az orbáni rendszer nagyon rövid kapcsolatokkal dolgozik. Az irányítás és a végrehajtás között kevés a közvetítő. A végrehajtó pontosan tudja, hogy kitől és miért kapott utasítást a valóság torzítására.

A 888.hu szerkesztősége kellően önálló ahhoz, hogy egy ilyen fordulat esetén gyorsan és életmentően reagáljon egy olyan manőverrel, amivel megtagadják Orbánt és jól tájékozottként belsős információkkal talán jó irányba helyezkednek és nem kötnek ki egy a Jobbik vagy Momentum által irányított parlamenti vizsgáló bizottság előtt.

A 888.hu vicc végső poénja

A jelenlegi erőviszonyokat figyelembe véve Andy Vajna lesz a legerősebb média tulajdonos Orbán bukása után. Oly annyira erős, hogy simán túlélheti Orbánt. Sőt, ha megfelelő időben eszmél, a bukását is elősegítheti olyan módon, hogy hősként ünnepelhetik a második rendszerváltást végrehajtók.

Rádió, tévé mellé pillanatok alatt összehozható az internet láb is, míg a Matolcsy-féle brigád hasonló kényes kérdésekre próbál hazudni, addig akár az Origó is olcsón megvehetővé válhat Vajna számára.

A 888 csapatának talán akadhat hely ebben az új rendszerben, de sokkal valószínűbb, hogy éveken át nem fognak tudni elhelyezkedni média területen.

A veszteseket sehol sem kedvelik, győztesnek pedig lehetetlen lesz beállítani magukat.

(Igen, helyesírási hibákat tartalmaz. Okkal.)

 

 

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://4949.blog.hu/api/trackback/id/tr8612536027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.24. 05:40:51

"Liberális stílusban írnak"

Az milyen?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.24. 13:44:42

Egyetlen szepseghibaja ennek a postnak, hogy az origo ominozus cikkje igazat irt. Maga a momentum alelnoke ismerte be
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2017.05.26. 00:10:48

Ez most meg mi vót?
Válasz erre 

röf 2017.05.26. 02:19:38

A leírtaknál már csak az lenne szánalmasabb, ha mindezt a 444 vetette volna billentyűzetre.
Válasz erre 

11110000 2017.05.26. 03:26:02

Jaj...
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 04:20:58

Milyen bizonyíték?
Válasz erre 

DFK 2017.05.26. 05:12:56

Minden olyan írás, ami arról szól, hogy egy kormányváltás után Orbán híveit el fogják lehetetleníteni, összezárja a fideszeseket.
Válasz erre 

haXXor 2017.05.26. 05:30:55

Priceless olvasni mindezt egy olyan oldalon ami ugyanilyen eszmek menten mukodik. Nem vagy te sem kulonb mint a 888 v origo barmelyik munkatarsa, csak te a Te Orbanod szamlajat tomod (te fuggetlen.. sic!)
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.26. 05:34:34

Nem újságírók nem újságjaira felesleges ennyi szót pazarolni. A Bencsik Andrások nem változnak, nincs lelkiismeretük.
Válasz erre 

Hidvégi Mihály 2017.05.26. 06:15:52

@nu pagagyí: Nem felesleges. A 888.hu-nál beosztottak is emberek. Ennek a hazának a polgárai, sokat kell még tenniük nekik is.

A kiegyezés mindnyájunknak fontos, ebből nem maradhatnak ki a 888 emberei sem.

Azon az egy főn kívül mindenkire szükség van . Lesz.
Válasz erre 

KayD · http://kayd.blog.hu/ 2017.05.26. 07:27:22

Volt egyszer egy Jim Jones nevű ürge. Létrehozta a Népek Temploma nevű gyülekezetet a gazdasági egyenlőtlenség, és a rasszizmus elleni tiltakozásként, segélyszolgálatot működtetett, jósága és kedvessége miatt egyre több követője lett, szélesebb körű népszerűségét bizonyítja, hogy 1975-ben megkapta a Legkiválóbb Amerikai Egyházatya címet. Aztán megkattant, egyre erőszakosabb és agresszívabb lett, egyre elborultabb víziói voltak, kitalálta hogy nukleáris holokauszt közeleg, amitől majd ő megvédi a követőit (veszélyeztetettség-érzés és ellenségkép megteremtése), ezért elköltöztette őket egy elzárt farmra Guyanába, elszigetelte őket a világtól, és egy diktatúrát hozott létre, ahol minden „bűnért” kegyetlen kínzások jártak, végül az egész csapatot tömeges öngyilkosságra kényszerítette. De ami a lényeg: A követői kezdetben civilizált emberként csatlakoztak hozzá, az általa képviselt értékteremtő tevékenységben való részvétel vágyával. Aztán kialakult az ősi ösztönvezérelt kötődés a karizmatikus vezetőhöz (személyi kultusz) és egy erős csoportidentitás, amit felerősített a külső veszély víziója, és a hívei akkor is vakon mellette maradtak, amikor már mindenben gyökeresen az ellenkezőjét csinálta, mint az eredeti értékrendje. És amikor már Guyanában nyomorgatta és terrorizálta a csoportját, sokaknak már lehullt a szeméről a fátyol, de nem tudtak menekülni, mert a legelvakultabbakból Jones katonái lettek, akik fegyverrel biztosították a teljhatalmát, végrehajtották a legkegyetlenebb kínzásokat, és ők kényszerítették az egész gyülekezetet a végső öngyilkosságra is. Hangsúlyozom, ők ugyanúgy jótékonykodó, emberbarát tevékenységre jelentkeztek a kezdetben, mégis ez lett belőlük. A mechanizmus koránt sem egyedülálló, minden társadalomban, minden rendszerben ott vannak azok, akik ilyen katonákká válhatnak. A történelem összes elnyomó rendszere azért maradhatott fenn, mert ösztönvezérelt pribékek biztosították az uralkodó hatalmát.
Ezek a propagandisták is ilyen típusok, a csoportösztön irányítja őket, olyan tudatmódosuláson mennek keresztül, amelynek alternatív valóságában ők helyesen cselekszenek, mert védik a csoportjukat, a csoport rendjét, imádják és védik vezetőjüket az alfa hímet. Mivel a csoport értékeit az alfa határozza meg, az alattvaló köteles azt elfogadni és magáévá tenni, a csoport értékrendje alapból jó, az ellenségé pedig rossz.
Válasz erre 

Ekrü 2017.05.26. 07:28:11

"Sokkal érdekesebbek azok az elkövetők, akiket sikerült behülyíteni és meggyőződésből tolják"-Én eddig úgy tudtam,hogy egy demokráciának pont az lényege ,hogy az ember szabadon választhat,anélkül ,hogy bármilyen hátrány érné.A T.blogíró pedig úgy beszél a fidesz szavazóiról mintha bűnözők lennének.Hogy jön ahhoz ,hogy "elkövetőknek" hívja őket? Vagy hogy "agyatlan zombinak"?Elég csúnya világot vetít ez elő arra az esetre ha a baloldal kerülne hatalomra...
Válasz erre 

polpetti 2017.05.26. 07:30:06

Persze, a momentum pedig a kisemberek pénzéből nőtte ki magát, mi? Lásd Franciaország és Kanada példája. A franciáknál is olyan ember az államfő, aki egy olyan pártból jött, ami néhány hónapja nem is létezett. Inkább ezeket kéne vizsgálni a momentummal az élen. Mert, aki elhiszi, hogy ezek a pártok a kisemberek pénzéből kaptak támogatást és abból nőtték ki magukat, azok hülyék.
Válasz erre 

Ekrü 2017.05.26. 07:34:07

"normális, becsületes embereket formált át agyatlan, a jövővel nem foglalkozó cinikus zombikká."
És még valami.Mit is óhajt csinálni a T.blogíró ezekkel az emberekkel?Átnevelőtáborba küldi őket a cél érdekében?
Válasz erre 

vénkujon 2017.05.26. 07:42:04

@MaxVal BircaMan HJCD: a "liberális stílus" a "nemzeti ájtatos" ellenpólusa. viktorod nemzeti ájtatos. hallhatod ahogy kötésig áll a harcban, feneketlen bendőjű tőke nyeli a pénzünket, meg bolond lyukbó', bolond szél fú'.

amúgy a 888as kis hazugjai nem írják alá a cikkeiket, esetleg álnevet használva vetítenek. nem lesz semmi bajuk ebből soha. talán túl sokat köpik le otthon a tükröt, de még erre sem lehetne mérget venni
Válasz erre 

2017.05.26. 07:43:51

@DFK: "Orbán híveit el fogják lehetetleníteni"

Nem fogják. Önmagukat lehetetlenítik el. Azzal, hogy mindent rühellenek, ami demokratikus, ami emberi. Éppen eleget élt az ország diktatúrába ahhoz, hogy egyszer úgy legyen elege a fideszből, a kiszolgálóiból és a seggnyalóiból, ahogy a románoknak lett Ceausescuból. Hacsak hamarabb, emberi, demokratikus módon nem sikerül tőlük megszabadulni. És igenis el kell számoltatni mindazokat, akik hozzájárultak az ország lerablásához és a demokrácia lépítéséhez.
Válasz erre 

vénkujon 2017.05.26. 07:53:40

@Ekrü: átnevelőtábor? affaszt. majd a következő, nem orbánféle rezsim nyuggerkorú újságírói lesznek, akik majd elmesélik hogyan is kezdték belülrő fúrni viktorékat
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.05.26. 07:59:17

@KayD: Azt hiszem, egy kicsit sokat vetítesz rá a mozgatórugókra, amelyek működtetik a fiúk mögött álló sajtóbirodalmat. A motiváció, ami a narancs-médiában tartja az embereket, az alapjait tekintve szerintem sokkal egyszerűbb, másrészt a lényeget tekintve általánosítható.

zordidok.blog.hu/2017/05/22/az_orok_kollaborans

Egyébként remek történet volt, nem ismertem, utánanézek, linkek, fotók, miegyebek, mert biztos, hogy felhasználom majd egy poszthoz, így köszönettel tartozom neked.

@Ylim: " Azzal, hogy mindent rühellenek, ami demokratikus, ami emberi. " Az ilyen túlzások, inkább megacélozzák az ellenállásukat, akár a politikai ellenfeleikkel, akár az önreflexióval szemben.
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.05.26. 08:03:40

@zord íjász:
Off.

Admin-szerkesztő nertárs-elvtárs-kartárs-bajtárs! Ez egy normál blog.hu sablon?! Mi a frász van ezzzel a bloggal, hogy így összepasszírozza a linkeket és a szöveget? Valami ősi béta verzió, vagy micsoda?
Válasz erre 

Ekrü 2017.05.26. 08:10:47

@vénkujon: kétlem
Válasz erre 

ezta 2017.05.26. 08:12:39

De mi az oka a helyesírási hibáknak? (Aminél amúgy zavaróbb például, hogy használod a "meghasonlott" kifejezést úgy képernyőre vetve, hogy komolyan felmerül: fogalmad sincs a jelentéséről. Meghasonlót?! Phászthmhek....
Válasz erre 

Átlag János · http://atlagjanos.blog.hu 2017.05.26. 08:12:45

@KayD: Hasonlít az egész a stanfordi börtönkísérletre. Úgy emlékszem, ott a végére elszörnyedtek a "börtönőrök" is, hogy hová jutottak. Jones esetében ez nem derülhetett ki.
Válasz erre 

ezta 2017.05.26. 08:16:25

De ha, akkor már: nem hiszem, hogy OKKAL lehetne helyesírási hibákat elfogadhatónak találni. Ennek ugyanis a világon sehol nincsen stilisztikai magyarázata. Maximum az, hogy lusta vagy, vagy sz@rsz rá, vagyis az olvasóra is. Es erre még büszke is vagy. Ez pedig ellenérzést vált ki akkor is, ha a 888 szerintem sem újságírás, de ne legyenek illúzióid: ez sem az.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 08:19:59

@vénkujon:

Sose láttam ilyen stílusellentétet.

Ami tény, Mo-on a fő ellentét a nacionalista-liberális, de ez nemigen érezhető stílusban. Mindenkét áramlatnak van számtalan stílusalakja.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 08:21:38

@nu pagagyí:

Bencsik egy becsületes ember. Épp ezért rágalmazzák.
Válasz erre 

Ekrü 2017.05.26. 08:23:49

@vénkujon: Az meg hogy kinek mi a "rezsim" szintén meggyőződés és nézőpont kérdése.Ez a szép a demokráciában...
De talán fideszbirkázás meg zombizás helyett talán el kellene kezdeni dolgozni és szavazókat szerezni.Van ebben az országban 8 millió szavazatra jogosult enber.Ebből a Fideszre szavaz kb 2-2,5 millió.Marad 6-5,5 millió.Ahelyett ,hogy a Fidesz szavazóit próbálnátok zaklatni ,meg mindenféle jelzővel illetni,tessék szépen meggyőzni ebből a 6-5,5 millió emberből legalább 3-4-et ,hogy szavazzanak rátok.Ami pedig az újságírást illeti,ahogy vannak jobboldali médiumok,úgy vannak baloldali médiumok is.Elég felmenni a 444-re (a hozzászólások külön fejezetet érdemelnek),vagy itt az Index-nincs olyan nap ,hogy ne lenne kinn apró betűvel egy helyreigazítás.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 08:24:31

@Ekrü:

A blogger liberális. A liberálisok szerint mindenki aki nem liberális, az vagy idióta vagy gazember.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 08:25:44

@Ekrü:

Mik a valóságos pártpreferenciák Magyarországon? Amiről senki se beszél.

Van először is 40 %, akit semmilyen politika, semmilyen választás nem érdekel. Ezek nem számítanak, mert sose szavaznak senkire.

Van még 10 %-nyi fanatikus “baloldali” – a valóságban liberális -, s van 10 %-nyi fanatikus “jobboldali” – a valóságban nacionalista.

S van 40 % semleges választó, aki a kisebbik rosszra szavaz, választásról választásra eldöntve, hogy kire szavazzon.

Jelenleg a ballibek maximuma 25 %. Van 10 % biztos szavazójuk, továbbá képesek jó kampánnyal esetleg még 15 %-ot meggyőzni a semlegesek közül, hogy ők a kisebbik rossz.

Jelenleg a Fidesz maximuma 45 %. Van 10 % biztos szavazójuk, továbbá képesek jó kampánnyal esetleg még 35 %-ot meggyőzni a semlegesek közül, hogy ők a kisebbik rossz.

A Jobbik nem számít, mert nem önálló erő. A direkt egyik oldalt se választó kicsik – elsősorban ez az LMP, esetleg ez lehet a Momentum is – pedig csak a semleges táborból képesek lecsípni morzsákat.
Válasz erre 

nick papagiorgo 2017.05.26. 08:29:25

"játszunk el a gondolattal, lesz olyan bizonyíték, ami cáfolhatatlanul bemutatja Orbán Viktor nemzetárulását"

játsszunk!
Játsszunk el azzal a gondolattal is, hogy Vona várakozásának megfelelően a Jobbik győz a következő választásokon, netán kétharmaddal is.

Meg még egy csomó ötletem van, hogy mivel lehetne "eljátszani" (a legnyilvánvalóbbat nem is említem, ugye :).

Csak éppen minek. Ez a blog is szépen lefesti, hogy mi lesz, ha. Csak épp a ha hiányzik. Azzal nem akarunk próbálkozni, hogy akkor mi lesz, ha eljönnek az ufók? Szerintem érdekesebb lenne :)
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 08:33:45

@Ylim:

Ha egyszer ezt megpróbálják a ballibek, annak a vége polgárháború lesz. Mert azonnal meglesz az ellenreakció: a ballibek lesznek levadászva.

S mivel ezt a ballibek 95 %-a is jól tudja, sose fognak ilyet tenni.

A hozzád hasonló 5 %-os ballib elmebeteg részt pedig a normális ballibek is megvetik, csak arra kellettek, hogy szavazzatok.
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.26. 08:49:19

"A Momentumos origó betörés egyik valódi kérdése az, hogy ha szembesítik az elkövetőket tetteikkel, "

Mármint a Momentumosokat azzal, mennyi pénzt tüntettek el az eddigi pályafutásuk során?
Válasz erre 

Ekrü 2017.05.26. 08:52:27

@MaxVal BircaMan HJCD: "A liberálisok szerint mindenki aki nem liberális, az vagy idióta vagy gazember. "-Igen ezt már én is észrevettem :))
De azért furcsa ellentmondás ,hogy annak ellenére pld ,hogy folyamatosan nyafognak ,hogy jaj milyen csúnya lett a közbeszéd ,meg jaj árokásás,rendszeresen fideszbirkázzák,idiótázzák,zombinak nevezik a fidesz szavazókat és níiltan célozgatnak rá ,hogy mit is fognak velük tenni.És nem csak a hozzászólók,hanem a blogírók is.Miért nem lehet elfogadni pld. egy demokráciában,hogy van ilyen médium meg olyan médium.Ha meg nem tetszik amit írnak max nem olvasom el.Én még független lapot nem láttam,csak magát függetlennek hazudó lapot.Ezért aztán ha egy újság úgy adja el magát ,hogy független ,számomra az már biztos,hogy át akar verni.
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.05.26. 08:55:06

@MaxVal BircaMan HJCD:
Polgárháború? Kikkel, ezzel a pár tucatnyi vézna romkocsma-töltelékkel? Rájuk kell küldeni a házmestert, az majd hazazavarja őket
Válasz erre 

Ekrü 2017.05.26. 08:56:52

@Ekrü: nyíltan*
Válasz erre 

alfacharlybravo 2017.05.26. 09:17:50

@Nyomortelepy: És ha nehézfegyverzetű (pl. pénzügyi fegyver) szövetségeseik támogatják őket?
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.26. 09:18:20

@MaxVal BircaMan HJCD: Gondolom a Munkásőr olvasgatása közben szerettél bele Bencsikbe.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.26. 09:20:38

@Nyomortelepy: Polgárháború biztosan nem lesz, ahhoz polgárok kellenének. Inkább népfelkelés várható, a szegények és jogfosztottak lázadása.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 09:21:54

@Ekrü:

Kedvenc kortárs orosz filozófusom, a korosztályombeli Alexandr Dugin mondta egyszer, a liberálisok sose vitáznak másokkal nyíltan, mert ezeket a vitákat rendre elvesztik. Az ő eszmeiségük azon alapszik, hogy mindig nekik van igazuk, s mindenki más pedig kommunista, fasiszta, elmebeteg, lefizetett propagandista, vagy egyszerűen csak csúnya, rossz bácsi, stb., s ha vitáznának, azzal ezeket a rémes ellenfeleket legitimálnák.

Ő mesélte: egyszer szervezni próbált Moszkvában egy olyan eseménysorozatot, ahol minden alkalommal egy-egy téma lenne megvitatva, mindig fele-fele arányban liberálisok és nem-liberálisok, s a közönséget is fele-fele arányban választaná ki a két tábor.

A liberálisok azt mondták: nem.

Erre Dugin felajánlotta: legyen a közönség 80 %-a liberális. Erre is nem volt a válasz.

Csak az lett volna jó nekik, ha 100 % a liberális meghívottak aránya.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 09:23:38

@nu pagagyí:

Nem szerettem bele, sőt sokszor nem értek vele egyet. Mindig elmegy a túl radikális irányba, mindig túlságosan lelkes. De egy dolog mindig biztos: mindig őszinte és mindig megvehetetlen.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2017.05.26. 09:25:26

Ez a poszt egy nagyon durva fenyegetőzés egy liberális diktatúrával egy vérbosszúval, ehhez képest amit eddig láttunk csak játék volt. A háború és utána a romeltakarítás az újjáépítés a lételeme az imperializmusnak.
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 09:28:30

@Zsoltbacsi:
az origo melyik cikke írt "igazat"? :)
és mit "ismert be" a Momentum alelnöke? :))
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 09:31:20

Mint az alábbi képen látszik, a Goebbelst példaképnek tartó Fidesz már nem hogy nem titkolja hogy az 1984-et utánozza, de kifejezetten törekszik rá hogy a könyvből készült film vizuális elemeit felhasználja:

uploads.disquscdn.com/images/56a8b66d6078602461df5a7affd6c9d21ae439dd62a33118c95d066447b0cf21.gif
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.26. 09:38:59

@pamut:
A Momentum bevallotta, hogy tényleg milliós összegeket tehettek el a Momentum vezetői még HÖK-ösként. Orosz Anna tegnap azt is elmondta, hogy a nevek stimmelnek, az összegek stimmelnek, ezért nem is perlik be az Origót.

Az Origo korábban arról számolt be, hogy a Momentum tagjai egyetemi tanulmányaik alatt komoly pénzeket tehettek zsebre a Hallgató Önkormányzatokban. A cikk egyébként a Soros György által fenntartott Átlátszó összesítésén alapult. Nem sokkal az Origo cikkének megjelenése után a Momentum elnöke, Fekete-Győr András berontott az Origo szerkesztőségébe és ott felelősségre próbálta vonni az Origo újságíróját, aki a cikket írta. Az eset nagy port kavart, mert a rendszerváltás óta nem történt olyan, hogy egy politikai párt bármely tagja ilyen támadást intézzen a sajtószabadság ellen, és újságírókat vegzáljon.

A Momentum azonban azóta is próbálja védeni a védhetetlent. Tegnap épp Orosz Annán, a Momentum elnökségi tagján volt a sor, aki az ATV Egyenes beszéd című műsorában próbálta magukat kimosdani. Ez láthatóan nem megy, viszont beismerte, hogy az Origo cikkében minden tényadat stimmel.

Mészáros Antónia: Az egy nemtelen támadás, amikor az Origo levezeti, hogy különböző Momentum-vezetők korábban a Hallgatói Önkormányzatok kötelékében milyen pénzeket, egyébként általában millió fölötti összegeket tettek zsebre?

Orosz Anna: Én azt gondolom, hogy abszolút, itt az történt, hogy vannak momentumosok, akik amikor egyetemre jártak, akkor részt vettek a Hallgatói Önkormányzatok tevékenységében, amiben én egyébként semmi kivetnivalót nem látok. Az, hogy milliókat kerestek, az egyszerűen a tények egy ferdítése, itt nagyjából havi harminc-negyven-ötvenezer forintos ösztöndíjakról beszélünk. (…)

Mészáros Antónia: Tehát ez az összesen 16 millió forint, ami néhány emberhez kötődik, ez 30-40 ezer forintokból jött össze.

Orosz Anna: Így van...

Mészáros Antónia: Egy-egy ember neve mellett is egy-két milliós összegek szerepelnek, akkor az összeg nem stimmel vagy olyan sokáig járt az illető egyetemre, hogy így a havi harmincezrekből egy idő után kijött ez?

Orosz Anna: Hát, két-három évig voltak HÖK-tagok, és a harminc-negyven ezer forint az a nettó összeg, az egymillió az meg egy ferdítés és valószínűleg a bruttó összeg.

(…)

Mészáros Antónia: ...itt tulajdonképpen nem a tények nem stimmelnek, hanem a körítés, tehát a beállítása mindezeknek? Ezért nem perelnek, mert az összegek egyébként stimmelnek, meg a pozíciók stimmelnek, csak az, ahogy tálalja mindezt az Origo, az az, amit sértőnek éreznek?

Orosz Anna: Hát, leginkább azért nem perelünk, mert mi egy önkéntesen működő politikai szervezet vagyunk, ahol rengeteg ember munka mellett, tanulás mellett végzi a munkáját a Momentumban, és hogyha az Origo minden egyes lejáratócikke kapcsán pert indítanánk, akkor gyakorlatilag csak ezzel foglalkoznánk, holott nekünk nem ez a dolgunk.

Úgy tűnik, hogy a Momentum azért rontott rá az Origóra, mert nem tud perelni. Mivel az Origo az igazat írta.

De ha nekem nem hiszel, itt a video, meghallgathatod vagatlanul:
youtu.be/p9Cdwp4ribE
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.26. 09:52:25

@MaxVal BircaMan HJCD:
"(Bencsik) ..és mindig megvehetetlen". Na, halálra röhögtem magam. Bencsik mindig eladta magát a legtöbbet fizető vevőnek. Kifogyhatatlan műnyál-készlettel rendelkezik. Erről szól az élete.
Válasz erre 

Skankhunt42 2017.05.26. 09:56:14

@Zsoltbacsi: pamutot nem kell meggyőzni, ő egy fizetett fideszes bérkommer akinek az a feladata, h stílusával, mocskolódásaival lejárassa az ellenzéket
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 10:03:02

@Zsoltbacsi:
:DDDD

Jó sokat hazudtál, másoltad egy habonytól kapott körlevéből? :DDDD
Már azzal lebukik a szar, másolt, előre bekészített kommented, hogy a dátum sem stimmel benne, 23-ai adásra úgy hivatkozol mintha tegnap lett volna, magyarul az előre bekészített propaganda-szövete másolod, te szar fideszes agitátor.

Azért persze cáfolom a mocskos hazugságaidat:
1. Az origo nevű szennylap, fideszes sajtóosztály, hírhamisításban és uszításban utazó fideszes agitprop-kiadvány, valós infókat hamis kontextusba ágyazva hazudott, úgy állította be mintha úgy általában milliókat kerestek volna a Momentumosok. Mármint havonta, de ezt persze nem írta le szó szerint, csak így lehetett értelmezni.

Az origós logika alapján a fideszes képviselők tíz- és százmilliókat keresnek. Igaz, ők is évek alatt de ezt ugyebár nem kell hozzátenni... Te miért nem írod le hogy orbán százmilliókat keres, he, fideszes? :)

(Amúgy nem ennyit keresnek, hanem milliárdokat, tíz- és százmilliárdokat, mert lopnak, de ez most melléktéma)

2. Mivel te magad is a Goebbelsi-fideszes mocsokgépezet tagja vagy, hazudsz többet is: NEM, nemezért mentek a Momentumosok az origo nevű, közpénzből fenntartott hazugságközpontba, fideszes részlegbe, hanem sok egyéb hazug, rágalmazó, védhetetlen szennyírás miatt.

3. A M. alelnöke semmit sem ismert be, akárhogy hazudod.

4. Fekete-Győr András nem rontott be sehová, bement, sétálva a lában, ahogy mindenki más. A "berontás" szót csak és kizárólag Orbán uszításra és rágalmazása kiképzett ügynökei használják - te is egy vagy közülük.

5. Semmilyen támadásnem történt. És no pláne nem a "sajtószabadság ellen" :DDDD Az otrigo ugyanis NEM sajtó, hanem az amit már fentebb leírtam.

6. A magyar sajtószabadság elleni támadást Orbán követte el azzal, hogy megsemmisítette a Népszabadságot, az origót. Utóbbi rosszabbul járt, mert nem kinyírták, hanem elfoglalták, orbán megölte a szabadságát és függetlenségét, és átalakítottak egy remek független újságot egy fideszes pöcegödörré, amelyikből spriccel a hazugság, a szenny, a mocsok.

7. És végezetül te pont leszarod a magyar sajtószabadságot, sőt ellene vagy, a fidesz agriptop pártján vagy. te és Orbánügynök kollégáid küzdötök a magyar sajtó ellen.
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 10:03:54

EZT NÉZZÉTEK:

youtu.be/RV08IPv5KUk

Tökéletes, pontos, igaz.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.05.26. 10:04:25

@Zsoltbacsi: Az Origo azt követte el, hogy egy normális dolgot mutyinak állított be. A HÖK az egyetemi autonómia része, aki valamilyen pozíciót tölt be, kap valamennyi pénzt. Nincs benne semmi olyasmi, amit sejtetnének. Csupán a tolvaj igyekszik letolvajozni a meglopottakat, a gyakorlati finkelsteinizmus útmutatásai szerint,
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 10:05:49

Ja meg ezt a képet is nézzétek, ahogy Orbán élete legboldogabb pillanatát éli át ahogy közelébe jutott és majdnem feléri Trump seggét (aki egyébként nagy ívben leszarja őt):

kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2017/05/orban.trump_.png
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 10:08:48

Aki láttam a videót, ahogy Orbán a boldogságtól félkábultan totyog Trump mögött, annak itt egy jó leírás:

"Hát így alakult. A kisember a nagyember közelébe került. Ágaskodott, eltorzult fejjel vigyorgott, a kötelező nyelvcsapkodások sem maradtak el. Az a lányos zavar, az az óvodás örömködés, az a kényszeres, a nagyember által kitakart zakó­nyakkendő igazgatás, köhécselés. Lenyűgöző. Lássuk be, neki élete napja volt. Hát hiszen a legmagasabb világi hely néhány pillanatra rávetette pojáca tekintetét, tán még dörmögött is mellé valamit.

Viktorka csak úgy sugárzik, mint Mészároslölö a Roszatomban. Mimagyarok háztartási géniusza (kösz, Robi), szemünk világa, a kimosakodott párttitkár elvtárs túlmozgásos fia végre feljutott a csúcsra. Nekik ez a csúcs. Az ország kifosztása járulékos, több életre szóló haszon. Azt hiszem, ez itt a lényeg. Egy levegőt szívni minden idők legtahóbb amerikai államelnökével, aki olyan szinten idegen a diplomáciai késsel­villával evéstől, mint alacsonynövésű rajongója a jobboldalon"
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.26. 10:12:48

@pamut:

Te gyapot, hol szerepel az origos cikkben akarcsak a legaprobb celzas is arra, hogy ezek havi keresetek lennenek?
Ilyen mondatok vannak a cikkben, ha ez neked havit jelent...:

"A politikai pártok közül a Momentum előkelő helyen áll a HÖK-ös pénzversenyben, ugyanis a párt ismert arcai közül az Átlátszó által kiperelt adatok alapján összesen 16 318 990 forintot zsebeltek be. "

vagy:

"A listát az országosan is előkelő (7. helyen álló) Zaránd Péter, a MoMo egyik alapítója vezeti. Összesen 6 400 000 forinttal dicsekedhet, amiből két rekord havi utalást tudhat magáénak. Az ELTE ÁJK-n Jurátus (kari lap) főszerkesztő, majd EHÖK közkapcsolati alelnök és ELTE EHÖK elnök volt. 2011 szeptemberében 710 000 forint jutalmat kapott egy összegben, 2012 februárjában pedig 910 000 forintot szintén a jutalomkeret terhére. "

Itt se latok celzast arra, hogy havi keresetek lennenek....

Tovabbi jo frocsogest kedves gyapot!

Ui: amugy innen masoltam be: spiler.blog.hu/2017/05/23/a_momentum_bevallotta_hogy_az_origo_cikke_minden_fobb_pontban_igaz
Válasz erre 

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.26. 10:16:15

Röhejes mikor agyatlan ballib birkák, agyatlan birkáznak, mindenki mást, aki nem áll be a sorba.

És a szervilis Indexes ballib seggynalókkal vagy HVG-sekkel mi a helyzet ?

Legutóbb az egyik Indexes média csicska épp Kósát ekézte, barmozta, csak mert kimondta a tényt, hogy Manchesterben iszlám terroristák robbantottak, még mielőtt a ballib véleménydiktatúra azt engedélyezte volna.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 10:18:45

@nu pagagyí:

Nem ismered.

Ha megvehető lenne, liberális lenne, az fizet a legjobban.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.26. 10:18:56

@nu pagagyí:

"Csupán a tolvaj igyekszik letolvajozni a meglopottakat, a gyakorlati finkelsteinizmus útmutatásai szerint,"

Igy helyes a mondat:

Csupán a tolvaj (momentum) igyekszik letolvajozni a meglopottakat, a gyakorlati ronwerberizmus útmutatásai szerint,
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.26. 10:19:42

@pamut:

Szánalmas balliba gágogás.
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 10:22:27

@Zsoltbacsi:
:DDDD
AZ komoly hogy annyira gyáva vagy, hogy még csak meg sem kísérelsz, még a látszat szintjén sem válaszolni? Csak a 7 pontból az egyikre teszel egy halvány, és szar kísérletet? :DDD
Hol írja le az origo hogy az idézett emberek mennyit kerestek ÁTLAGOSAN havonta? :D

És azt miért nem írják le hogy Orbán százmilliókat keresett?

Egyáltalán hogy van bőr a mocskos pofádon a legalja hazug féreg fideszes sajtóosztály pártjára állni, amelyik ontja magából a hazudozást, rágalmazást, szennyet? :DDD

Te kis szaros III/III-as Orbánspicli, te.
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 10:23:20

Aki még nem látta, nézze, "kötelező" ;)

www.youtube.com/watch?v=RV08IPv5KUk&feature=youtu.be
Válasz erre 

Hidvégi Mihály 2017.05.26. 10:25:04

@Zsoltbacsi:
Nem egészen úgy van az Zsolt bácsi, ahogyan te látod. Lehetséges, hogy téged is átvertek Orbán szép, szirén hangjai?

Felrobbantotta a médiát a Momentumosok akciója, az, hogy bementek az Origo nevű kormányzati propaganda központba és kérdőre vonták az egyik keljfeljankót, hogy miért ír ennyire alávaló, aljas hazugságokat.
Ki innen közelíti meg, ki onnét, jogszerű-e, van-e haszna politikailag, nem sokára azt hiszem tudományos értekezések is lesznek belőle, doktori disszertációk anyagául fog szolgálni.
Senkinek eszébe sem jutott, hogy az ember, a természetes ember ha dühös és van csöppnyi igazságérzete, akkor megy és cselekszik. Nem meditál, nem mérlegel, hogy hoz-e vagy visz, hanem megy és teszi a dolgát: hadd nézem ki vagy te, hadd nézzek a szemedbe te alig ember, adj már magyarázatot, hogy miért teszed ezt?  Legalább ennyi elégtételem hadd legyen! Mészáros Antónia is azt tanácsolta volna a Momentumosoknak, hogy pereljenek. De Antónia, a mai Magyarországon?! Ugyan már!
Bátor tett volt, fiatalos, lendületes, s kimért úriember is maradt Fekete-Győr, gratulálok! Végre nem arról szól a közbeszéd, amit ez a marha Orbán akar, hanem ismét rólatok. Jól tettétek, van az a mélység, amit már nem szabad elviselni, mert károsodik tőle az ember és társadalom. Hajrá, csak így tovább!
S ez ad reményt, ez a bátorság, amikor zsigerből jön a tett, amikor nem gondolkodik valaki, nem mérlegel, hanem teszi, amit akkor épp a legjobbnak vél. S még rendkívül hasznos is volt, tessék belegondolni annak az embernek a helyébe, aki ott ült lesütött szemmel s ide a rozsdás bökőt, hogy jobb ember lett belőle, mint volt előtte.
Mondjuk onnét nem kunszt emelkedni...
Válasz erre 

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.26. 10:31:32

@Hidvégi Mihály:

Ne szórakozz már..

Naponta bemehetnének a Fideszesek a HVG-hez, Index-hez asztalt borogatni a sok fizetett média csicska fizetett hazugságai okán.

Fikarcnyival sem jobbak az Origósoktól, csak mástól kapják a pénzt, a tények kiforgatásáért, egyoldalú bemutatásáért cserébe.

Az egyik migránsnak hívja a bevándorlókat a másik következetesen menekültnek.
Az egyik minden terror cselekményt nekik tulajdonít, a másik őslakos EU-s polgárok általi robbantásoknak nevezi a nyílvánvalóan iszlám terroristák által elkövetett merényleteket.

És így tovább.

Hogy neked tetszik az asztalborogatás az csak téged minősít.
Lehet lesz majd, aki olyan helyre megy be asztalt borogatni, akivel te értessz egyet, mert nem veszed észre a manipulációt amit végrehajtanak rajtad.

Akkor már nem fogsz ennyire tapsikolni.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.26. 10:38:02

@Legeslegalja:

Tenyleg talalo a FeGyőr nev... :)
Válasz erre 

Hidvégi Mihály 2017.05.26. 10:56:31

@Legeslegalja: Tisztelt Legalja Úr, nem borítottak asztalt, egyáltalán nem. A szemébe néztek s megkérdezték, hogy ez rendjén van-e így?

Nna, ugye, így már mindjárt más.

Az megfordult-e már a fejedben, uram, hogy hátha az Index és a HVG, hogy hátha, esetleg mi van, ha ők véletlenül az igazat írják?
Nos, ez megfordult-e a fejedben?

S az megfordult-e a fejedben, uram, hogy mi van, ha Orbán egy végtelenül gazember ember, aki végtelenül ragaszkodik a hatalmához. S emiatt végtelenül hazugságokat gyártat?

Az megfordult-e a fejedben, hogy hazudni annak érdeke, aki nagyon-nagyon sokat veszthet. Mint pl. Orbán, ugye akinek semmi vagyona nincs, hanem minden a strómanjai nevén van. Miért, te úgy gondolod, hogy ha Orbán bukik, akkor majd Mészáros szépen átíratja minden Orbántól kapott vagyonát Orbánra?

Uram, így van ez jól, uram?
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 11:02:29

@Legeslegalja:

téged is az origon keresztül tisztára mosott pénzből fizetnek, Orbánügynök?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.05.26. 11:05:18

A tudomány nem szó és nem nyelv-játék.

Ez a Fekete-Győr pedig egy neo-komcsi ki ugri-bugri, fontoskodik, valakinek látszani akar.
Van ugyan mögötte egy "agy-tröszt", akik a felépítésével foglalkoznak, lásd a NOlimpia mozgalom, felépítését támogató média birodalom, és értelmiségi köre. Kontra produktív, van még idő az olimpiáig, addig még sok minden történhet, ámde ezeket az elmebeteg filozófusokat, (nem a momentumos gyereket, kár értük), nem szabad a tényleges törvényhozói hatalom közelébe engedni.
A támadás a 888. ellen azt célozza meg, hogy ki puhatolják, a támogatók név sorát, (semmi közötök hozzá).
A Ti időtök lejárt neoliberális gyagya népség, irány a verseny szféra, azért mert soha sem volt az élősködő-filozófiátok megalapozott.
Válasz erre 

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.26. 11:12:56

Menjünk sorba.

1.pont:
Az Index és HVG teljesen egyértelműen éppen olyan elfogult, mint az Origó.
Nincs független újságírás, sehol a világon.

Vannak olyan emberek akik nem állnak oldalak, emberek, ideológiák pártján, azaz nevezhetőek függetlennek, de nekik nincs publicitásuk sehol.

2. pont:
Orbán kétségtelenül egy gazember, aki ragaszkodik a hatalmához. Mint minden elődje, és minden utódja, aki jelentkezik a posztra.
És épp úgy hazugságokat gyártat, mint amilyeneket a Simicska, vagy Soros féle média.

Persze a hazugság az valójában nem hazugság.
Hanem a tényeknek az egyoldalú megközelítése. Mások a másik oldalról közelítenek.
Lásd: migránsnak hívod, avagy menekültnek következetesen a bevándorlókat.

3. pont:
Orbántól és Mészárostól senki nem tud visszaszedni semmit, ahogy Gyurcsánytól és senki mástól sem sikerült.
Az MSZP által kiosztott pofátlan végkielégítéseket, mikor a Fidesz visszaszedte, akkor Brüsszeli bírósági döntés nyomán kellett visszafizetni az adófizetők pénzéből a tolvajoknak az ellopott összegeket.

Az elszámoltatás, az egy mese gyerekeknek.
Persze ettől még a lopás az lopás, csak javarészt törvényes.
És a választásokon eldönthetjük melyik párt lopjon törvényesen, mert sikeresen kampányolt az elszámoltatás dumával, amiből soha nem volt semmi.
Válasz erre 

Hidvégi Mihály 2017.05.26. 11:24:41

@Legeslegalja:

Tisztelt Legalja Úr, nagyon kérem ne legyen ennyire negatív. Az élet szép, a fű zöld, az ég ragyogóan kék, van független újságírás, Orbán gazember, lesz elszámoltatás.

Az élet szép, uram!
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 11:26:03

@Legeslegalja:
1. Hazugság.
Az origo egyébként nem "elfogult", mert nem is sajtó, hanem a fidesz sajtóosztálya, propagandára állítva.

2. Látom már eljutottál oda., hogy níltan kimondod hogy:
hazugság = igazság :DDDDDDDDDDDDDD

bazdmeg te magadtól gyalultad le az agyadat az 1984 zombijainak szintjére :))))

3. hogy aggódsz a gazdádért hogy megtarthassa amit ellopott ;)
Válasz erre 

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.26. 11:43:10

@pamut:

Te bizonyára soha nem olvastad az 1984-et.
Különben tudnád, hogy az olyan végletes és visszavonhatatlan, törvényszerű megközelítést, mint

- igazság / hazugság
- bűnös/ ártatlan
- tárgyilagos / független

éppen a magadfajta mellék szereplői (zombijai) használták a történetnek, éppen ilyen hévvel, és meggyőződéssel.
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 11:50:22

@Legeslegalja:
:))))
Hogy erőlködik a szánalmas fideszes hogy a saját mocskait rákenje másra, miközben az érvelésnek még a látszatával sem mer próbálkozni :DDD

ne erőlködj mókuska, nem tudod te ezt kimagyarázni. féregebbek vagytok ti mér a férgeknél. ez van, pont.

mozizz, te szar:
www.youtube.com/watch?v=RV08IPv5KUk&feature=youtu.be
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.26. 12:20:32

@pamut:

Nincs semmi gond gyapot. En megertem a frusztraciodat. Szar erzes lehet, hogy 18 utan IS maradtok a kispadon...

Nekem viszont PRICELESS
Válasz erre 

DFK 2017.05.26. 17:18:58

Látom, sajtószabadság az, amikor baloldali, liberális a sajtó. Amelyik nem az, nem része a sajtószabadságnak. A libsik szerint.
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 18:24:38

@Zsoltbacsi:
jól van picinyem, vergődjél csak ettől még itt vannak a pontok amikre nem tudsz válaszolni, amikről menekülsz te gyáva fideszes szar:

1. Hazugság.
Az origo egyébként nem "elfogult", mert nem is sajtó, hanem a fidesz sajtóosztálya, propagandára állítva.

2. Látom már eljutottál oda., hogy níltan kimondod hogy:
hazugság = igazság :DDDDDDDDDDDDDD

bazdmeg te magadtól gyalultad le az agyadat az 1984 zombijainak szintjére :))))

3. hogy aggódsz a gazdádért hogy megtarthassa amit ellopott ;)
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.26. 19:32:03

@pamut:

Legalabb ertelmezni tudnad amit irtam kedves gyapot. Vagy hivjalak a tobbi neveden, hogy megertsd? Tibi! 1ghost highup!

1: En csak annyit irtam az origorol, hogy az a cikke, ami miatt a FeGyőr bement az irodaba igaz volt. Ezt bizonyitja az alelnok interjuja is.
Arrol nem tehetek, hogy nem erted.
Válasz erre 

pamut 2017.05.26. 20:45:03

@Zsoltbacsi:

hazudsz. először is nem egy cikkért mentek be. másodszor az az egy cikk sem volt igaz, fentebb már cáfoltalak, de persze arra gyáva szar vagy reagálni, naná, mert nem tudsz.

milyen érzés egy utolsó szar hazug agitpropos gecinek lenni batyu? Kádár seggét is nyaltad volna ugye, csak arról már lekéstél?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.26. 20:53:13

@pamut:

Lofaszt cafoltal

Amugy koszi jol vagyok, mivel a hazaarulo fajtad 18 utan is marad a tortenelem szemetdombjan
Válasz erre 

pamut 2017.05.27. 00:00:35

@Zsoltbacsi:
szarrá lettél cáfolva fideszes fasszopó. nem is tudsz vele mit kezdeni. na fuss orbánhoz, hátha odatartja a seggét hogy nyalhasd kicsit.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.27. 00:35:20

@pamut:

Olyan jo olvasni az ajvekolasotokat! Kerek meg!
Ennel mar csak a 18as pofaraesesetek lesz szebb nekem.

Hajra gyapot!
Válasz erre 

pamut 2017.05.27. 09:14:23

@Zsoltbacsi:
jó látni ahogy menekülsz mint egy gyáva szar a hazudozásaid elől :)
látod, ti orbánspiclik, ennyit tudtok, hazudtok összevissza, aztán amikor felmossák veletek meg az átlátszó, primitív szar hazugságaitokkal a padlót, ballibezésbe menekültök, mint valami degenerált hülyegyerek :D
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.05.27. 13:05:23

@pamut:

Ez a padlofelmosas 2006ban is bevalt :)
Miota is vagytok a sulyesztoben? Ja, hogy pont azota?

Folytasd legyszi!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:

1Erv88uynpNT2CvCRxsPaLGL1tXm9KtvoR

Merre jár Mészáros Lőrinc luxus yachtja?

Top 5

  1. Orbán már nem kell az oroszoknak?
  2. A paksi csalódás
  3. Rogan.exe /steal 100milliard
  4. Ki a leglegendásabb állat Orbán gyűjteményében?
  5. Lőrinc már válságmenedzsel

Utolsó kommentek

  • curio1: Legjobb tudomásom szerint a T-System az nem a Deutsche Telekom leányvállalata, hanem a Magyar Tele... (2017.07.31. 15:57) Az össznépi webjegy mutyi
  • maxval a mélyelemző birca: @déjá vu39: Politikia ügyet igyekeztek csinálni egy szimpla szofterhibából. Aztán a tüntire elm... (2017.07.31. 15:49) Az össznépi webjegy mutyi
  • zolia: Birka, te egyre hülyébb vagy. Nálad most már minden leegyszerűsödött arra a szintre - a te szinted... (2017.07.31. 15:34) Az össznépi webjegy mutyi
  • Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @VT Man: Nyilván ugyanaz a cég auditálta, aki az elektronikus jegyrendszert. (2017.07.31. 14:57) Az össznépi webjegy mutyi
  • VT Man: 2017-ben auditaltak a D-Telekomot, hogy mennyire antikorrupcios: "Anti-corruption: Auditors certi... (2017.07.31. 14:24) Az össznépi webjegy mutyi
  • Utolsó 20

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML

Creative Commons liszensz


Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható.

süti beállítások módosítása
Dashboard